Ontwerpservice

Happy Copy verzorgt ontwerpen voor bedrijven, instellingen, evenementen en particulieren. Of het nu gaat om een logo voor een bedrijf of een project? Of wanneer u een volledige lijn in promotionele items wil laten ontwerpen. Bij ons bent u aan het juiste adres.

Hieronder een groot aantal van onze standaard producten.

Staat er een door u gewenst type ontwerp niet bij? Niets in de grafische wereld hoeft standaard te zijn, waarschijnlijk kunnen we het toch verzorgen. Stuur uw PDF met een korte uitleg naar info@happycopy.nl. Zet in deze mail een korte omschrijving en eventueel de bestanden, schetsen, etc. heeft n pdfbestand. Hiervoor maken we dan een vrijblijvende prijsopgave.

Onze werkwijze ongeacht de grootte van het project is bijna altijd hetzelfde:

  • Mail uw ideeën / wensen / moodboard en telefoonnummer.
  • Wij sturen een mail terug met een prijsopgave of bellen u op.
  • Na akkoord op de offerte wordt er gestart met het proefontwerp en u per mail verzonden.
  • U kunt reageren met de eventuele aanpassingen per mail, indien er grote veranderingen zijn, dan kunt u het beste een afspraak maken. U kunt dan met één van onze medewerkers meekijken tijdens het aanpassen.
  • Er volgt een tweede proef of uw opdracht wordt in productie genomen.

Heeft u wel een ontwerp, dan kunnen we dat meestal verwerken voor u:

  • Mail uw ontwerp
  • Onze medewerkers beoordelen of uw ontwerp geschikt is voor uw opdracht.
  • We maken een proefdruk of uw opdracht wordt in productie genomen

Toepassing:

  • Logo’s, logo ontwerpen, beeldmerken, woordmerken, etc.
  • Ontwerpen voor familiedrukwerk (verjaardagskaarten, uitnodigingen, geboortekaartjes en rouwkaarten)
  • Huisstijlen (briefpapier, vervolgpapier, visitekaartje, stempels, etc.)
  • Promotioneel printwerk of drukwerk (flyers, folders, brochures, magazines, etc.)
  • Prijslijsten, prijsfolders en catalogi.
  • Ontwerpen voor de horeca (menukaarten, wijnkaarten, lunchkaarten, barblokken, barbonnen, HACCP formulieren, placemats, aankondigingen, uitnodigingen, consumptiebonnen)
  • Ontwerpen voor op relatiegeschenken, bedrijfskleding, raam- en autobelettering
  • Ontwerpen voor gebruik op sociale media, zoals Facebook, X, Linkedin en Instagram
  • Grafische onderdelen voor een website, nieuwsbrief of mailing
  • Dia’s en achtergronden voor Narrow Casting, TV schermen, digitale prijsljjsten en billboards

Vragen en antwoorden: ontwerpservice

Ons bedrijf heeft zelf een drukker, maar we zijn op zoek naar iemand die alleen de ontwerpen kan maken?
Geen probleem, het makkelijkste is om al het grafische materiaal (EPS bestanden, PDFbestanden, logo’s, foto’s, lettertypes, teksten) wat u heeft te sturen in één  https://happycopy.wetransfer.com  met in het tekstgedeelte wat u wenst, de specificaties van uw drukker en uw telefoonnummer. Dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen en mailen u een offerte terug.

We hebben een ontwerp nodig, maar alleen voor digitaal gebruik, is dat mogelijk?
Geen probleem, het makkelijkste is om al het grafische materiaal (EPS bestanden, PDFbestanden, logo’s, foto’s, lettertypes, teksten) wat u heeft te sturen in één  https://happycopy.wetransfer.com  met in het tekstgedeelte wat u wenst en welke maat het moet worden en uw telefoonnummer. Dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen en mailen u een offerte terug.

We zoeken een ontwerper voor onze sociale media, kunt u dit verzorgen?
Geen probleem, het makkelijkste is om al het grafische materiaal (EPS bestanden, PDFbestanden, logo’s, foto’s, lettertypes, teksten) wat u heeft te sturen in één  https://happycopy.wetransfer.com  met in het tekstgedeelte wat u wenst en om welke sociale kanalen het gaat en uw telefoonnummer. Dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen en mailen u een offerte terug.

Wat is een EPS vectorbestand?
Dat is een schaalbaar bestand, wat vergroot en verkleind kan worden zonder verlies van kwaliteit. Meestal is de extentie: .EPS of .AI (soms ook .SVG), wat gebruikt wordt voor drukwerk, belettering, graveren, zeefdruk, etc. Dit is vaak het originele ontwerpbestand of een handmatig gevectoriseerd bestand. Misschien dat u het kunt opvragen bij ontwerper uw drukker of beletteringbedrijf?

Het is op tablets, telefoons en de meeste computers niet te openen, maar voor ons als professionals is het een onmisbaar bestand. Indien het niet beschikbaar is kunnen we het ook handmatig namaken (Illustreren/vectoriseren) Hier  zijn hier wel kosten aan verbonden, omdat er studiotijd in gaat zitten.

Het grote voordeel is wel dat we dan meteen over een correct (wereldwijd bruikbaar) bestand beschikken. Graag uw reactie of het aanleveren van het bestand mogelijk is of dat wij het moeten illustreren/vectoriseren. In het laatste geval maken we eerst zal ik eerst een prijsopgave maken voor de geschatte tijd die ik daar mee bezig ben.

Waarom heeft ieder bedrijf een vectorbestand nodig van zijn logo?
Een vector bestand wordt wereldwijd gebruikt voor de meest uiteenlopende toepassingen en alle grafische bedrijven werken hier mee. Dit komt omdat een vectorbestand bestaat uit wiskundige lijnen die schaalbaar zijn zonder kwaliteit te verliezen.


Heeft u een andere vraag? Klik hier om te mailen, zet er ook altijd uw telefoonnummer bij en een bestand als u deze al heeft. Indien groter dan 10 MB dan klikt u hier voor wetransfer.

ontwerp-design-ontwerpservice-designstudio-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.