Altijd mailen!

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Het lijkt allemaal erg streng. Maar het heeft een goede reden.

Waarom mailen?

Op de eerste plaats hebben we altijd uw (PDF) bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U heeft waarschijnlijk overal internet, daarom is het niet nodig om naar de winkel te komen om te mailen. Veel makkelijker is het voor u en ons om het van te voren naar ons te mailen en kort te omschrijven wat er met het bestand gedaan moet worden en uw telefoonnummer. We gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.

Veiligheid

Hierdoor zijn er korter en minder mensen in de winkel. En hierdoor hoeven wij ook niet uw telefoon of USBstick aan te raken. In deze onzekere tijden proberen we alle onnodige risico’s te vermijden. Maar we willen u natuurlijk wel zoals voorheen van dienst te blijven. Hierdoor is het dus veiliger voor zowel u als ons. Betaal ook zoveel mogelijk contactloos met pin.