Boren

Met een speciale holle papierboor kunnen we 1, 2 of 4 gaten boren in stapels papier die bijvoorbeeld in een map of ordner moeten komen. Meestal gebeurd dit in het proces van printwerk en drukwerk. Maar ook in een door u aangeleverde stapel papier, kunnen we meestal gaten boren.

1/2/4 gaten (€ 5,00 instelkosten) En per vel, per gat € 0,01

Deze boormachine heeft vaste instelpunten om 1, 2 of 4 gaten te boren in de Europese standaard stand. Gelijk aan de gaten van perforators, ringbandmappen, ordners en snelhechters. Vanaf de rand van het papier ligt het centrum van het boorgat vast op 13 mm.

De diameter van de standaardboor is Ø 8 mm, omdat deze zorgt dat vellen in een ringband makkelijk omslaan. Echter zijn ook kleinere diameters mogelijk bij andere toepassingen.

Een gat in het midden van een vel papier maken is dus met deze machine nooit mogelijk, echter kunnen we dit wel verzorgen, maar dan heet deze afwerking stansen. Stansen is mogelijk vanaf 1.000 vel en hier is een stansmes voor nodig. Indien deze niet bestaat, kan hij speciaal voor een opdracht gemaakt worden. Na een exacte uitleg of beter een bestand kunnen we een offerte voor stansen maken.

Toepassing:

  • Cursusmateriaal, readers, naslagwerken, handleidingen
  • Bloemenkaartjes, cadeaukaartjes, prijskaartjes, rekkaartjes, kledinglabels en bedankkaartjes

Wij leveren ook:

  • Ringbandmappen, ordners, tabbladen
  • Drukwerk in waaiervorm
  • Sluitringen

 

boren-holepunch-afwerking-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.