Folder ontwerp

Heeft u producten of diensten die u onder de aandacht wil brengen middels een papieren folder? Wij ontwerpen dagelijks tweeluik en drieluikfolders voor bedrijven en instellingen. Vele soorten, maten en materiaalsoorten zijn mogelijk, net als iedere oplage.

Wat hebben we nodig per e-mail om een prijsopgave te maken voor uw folder?

  • De tekst van de folder aangeleverd in Word of als tekstbestand.
  • Een omschrijving hoe de folder eruit moet zien, inclusief het formaat en het aantal stuks.
  • Informatie over de afwerking, zoals hoe we hem voor u moeten vouwen.
  • Foto’s en afbeeldingen die in de folder moeten komen.
  • Logo’s en illustraties bij voorkeur als een Illustrator Vector EPS.
folder-ontwerp-brochure-design-ontwerpservice-happycopy-denhaag
Ontwerpschermen folders

Het is geen probleem indien u niet de tekst digitaal kunt aanleveren of nog geen idee heeft over een uiterlijk of maat. Echter adviseren wij u dan eerst een afspraak met ons te maken. Ook wanneer u de tekst en of logo’s op papier kunt aanleveren zijn er mogelijkheden. Echter hoe meer er digitaal en direct bruikbaar aangeleverd kan worden, des te gunstiger de prijs.

Daarnaast is iedere oplage mogelijk. Vaak wordt er eerst gestart met een kleine oplage om te zien of het ook daadwerkelijk om een werkbare folder gaat. Kleine oplages worden geprint en kunnen als het ontwerp goedgekeurd is binnen één dag gereed zijn. Indien de proeffolder werkbaar is kan er worden overgegaan tot een grotere oplage. Grotere aantallen zijn goedkoper om te drukken. Dit kan binnen een paar dagen gereed zijn.

Heeft u zelf een drukker (gevonden) en bent u alleen op zoek naar een ontwerper voor uw folder? Naast dat we bijna alles zelf kunnen printen en drukken zijn we ook voor veel bedrijven, instellingen en organisaties hun vaste ontwerpservice. En indien u toch ook een vrijblijvende prijsopgave voor printen of drukken van ons wil is dat geen probleem.

Wij leveren:

bestel-banner-mail-happycopy
folder-ontwerp-brochure-design-ontwerpservice-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.