Folders drukwerk

Een gedrukte folder is een tastbaar papier item. Meestal gaat het om een dubbelzijdig gedrukt vel wat op een bepaalde manier gevouwen is. Deze folders worden vaak gebruikt voor marketing- en informatiedoeleinden. Ze bevatten meestal afbeeldingen, tekst en grafische elementen om producten, diensten of informatie te presenteren. Gedrukte folders worden verspreid via verschillende kanalen. Denk aan winkels, tijdens evenementen, huis aan huis of als bijlagen in kranten en tijdschriften. Een folder dient meestal als een fysiek medium om mensen te informeren, te overtuigen of te betrekken bij bepaalde boodschappen of aanbiedingen.

Folder drukwerk dubbelzijdig licht glanzend 135 grams (van printklaar aangeleverd bestand, exclusief BTW)

FormaatA4 naar US (wikkelslag)A4 naar A5 (dubbel)A3 naar A4 (dubbel)
Eindmaat210 x 99 mm210 x 148 mm210 x 297 mm
1.000 stuks€ 169,00€ 199,00€ 299,00
2.500 stuks€ 249,00€ 399,00€ 499,00
5.000 stuks€ 399,00€ 499,00€ 699,00
Hogere oplage?MailMailMailMail
Folder drukwerk dubbelzijdig licht glanzend 170 grams (van printklaar aangeleverd bestand, exclusief BTW)

FormaatA4 naar US (wikkelslag)A4 naar A5 (dubbel)A3 naar A4 (dubbel)
Eindmaat210 x 99 mm210 x 148 mm210 x 297 mm
1.000 stuks€ 219,00€ 249,00€ 399,00
2.500 stuks€ 299,00€ 345,00€ 599,00
5.000 stuks€ 529,00€ 699,00€ 899,00
Hogere oplage?MailMailMail
De levertijd is standaard 4 á 6 werkdagen Sneller nodig? Drukwerk kan tegen een 'spoed-tarief' binnen 1-2 dagen geleverd worden) Het makkelijkste, veiligste en snelste is aanleveren als drukklaar PDF bestand via E-mail (3 mm snijmarge, geen snijtekens, veilige marge 4 mm naar binnen vanaf snijrand)

Maar ook prijslijsten van bijvoorbeeld afhaalrestaurants, beautysalons, kappers, nagelstylisten, etc. vallen in deze categorie.

Toepassing:

  • Folders, menulijsten, prijslijsten, menukaarten, informatiefolders, brochures, projectuitleg, overzichtsfolders

Wij leveren ook:

  • Kleinere aantallen geprinte folders (snelservice)
  • Andere soorten gevouwen folders: Harmonicavouw, Wikkelvouw, Trappenvouw,Tweebreuk kruisvouw, Kruis- en wikkelvouw, Wikkel- en kruisvouw, Harmonica- en kruisvouw, Harmonica- en kruisvouw horizontaal, Tweebreuk altaarvouw, Driebreuk altaarvouw
Geen probleem, als uw wens afwijkt van standaard maten en/of aantallen, bij deze een checklist voor de offerteaanvraag.


Kopieer en plak de onderstaande informatie in uw mail en beantwoord de vragen, dan hebben wij een compleet overzicht voor het maken van een offerte.
Wanneer heeft u het nodig?
Welk aantal?
Welke maat?
Enkel- of dubbelzijdig?
Welk papiersoort?
Welke papierdikte?
Welke afwerking?
Wat gaat u aanleveren?
Uw telefoonnummer:
folder-leafletts-drukwerk-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.