Flexkleuren

Ontdek het uitgebreide scala aan kleuren flexfolie dat we op voorraad hebben voor hoogwaardige flexdruk. Onze voorraad stelt ons in staat om razendsnelle leveringen te garanderen. Tevens bieden we de mogelijk tot het gebruik van 2 kleuren, indien het geen sluitwerk is. Dit combineren we uit de onderstaande standaardkleuren. Bij sluitwerk of meer dan 2 kleuren is ons Print & Cut systeem het beste alternatief bij kleine oplages. Hierbij wordt eerst geprint en vervolgens uitgesneden, met een minimale levertijd van ongeveer ± 5 werkdagen, rekening houdend met het tussentijdse droogproces.

Voor grotere oplages adviseren we zeefdruk aan hier wordt een ‘natte’ inkt gemengd als definitieve drukkleur. Hierbij kunt u rekenen op een levertijd van ongeveer ± 7 werkdagen, terwijl wij streven naar de hoogste normen van vakmanschap. Bij ons staat flexibiliteit centraal, waarbij wij ons inzetten om aan al uw wensen te voldoen en hoogwaardige producten te leveren die aan uw verwachtingen voldoen.

Onderstaande kleuren Textiel Flex Folie hebben we standaard op voorraad

De getoonde kleuren zijn een digitale benadering van de werkelijkheid en zijn ook afhankelijk van het scherm waar ze op bekeken worden. Deze lijst in puur een indicatie van ons assortiment.

Vragen en antwoorden: textieldruk

Kan ik zelf ook kleding aanleveren?
Dat is mogelijk wanneer er in het waslabel een strijkijzer met 2 puntjes staat. 100% katoen is ook een richtlijn indien het gaat om een gladde versie (T-shirt of sweaterstof) op badstof of een geribbelde stof kunnen we niet drukken. Ook is het van belang dat het glad op een harde ondergrond kan liggen.

Ik twijfel of mijn kleding geschikt is voor bedrukken?
Standaard katoenen T-shirts, sweaters, poloshirts, hoodies, zijn bijna altijd mogelijk. Kleding zoals werkjassen, werkbroeken, bodywarmers willen we eerst beoordelen in de winkel.

Gezien mijn bedrijfsvoering zou ik duurzame kleding willen en een duurzame druk, wat is uw advies?
We hebben vele textielitems in ons assortiment gemaakt van stoffen van een milieuvriendelijke bron zoals biologisch katoen en gerecyclede materialen. Daarnaast zijn zeefdruk en borduren de meest duurzame manieren van het zetten van een logo op kleding.

Ik heb een JPG bestand van mijn logo, maar wil eigenlijk een flexdruk in één kleur, kan dat?
Flex wordt gesneden uit een folie, hiervoor is een vectorbestand nodig. Mail het JPG bestand naar info@happycopy.nl vermeldt ook welke kleur shirt, welke kleur folie  en uw telefoonnummer. Wij beoordelen uw bestand en kijken welke mogelijkheden er zijn voor deze manier van drukken.

Mijn logo heeft meerdere kleuren, kunnen jullie dit drukken op een zwarte polo?
Mail alle bestanden van uw logo naar info@happycopy.nl vermeldt ook om hoeveel stuks het gaat en waar het logo op het shirt gedrukt moet worden. Wij beoordelen uw bestand en kijken welke mogelijkheden er zijn voor deze manier van drukken.

Blijven uw T-shirts met transfdruk lang mooi?
Wij leveren bij de shirts een wasvoorschrift, indien de op de hand koud gewassen worden, dan heeft u het langste plezier van uw shirt.

Kan ik twee kleuren flex laten combineren als ik een vectorbestand heb?
Dat u een vectorbestand heeft is al erg goed, dit is namelijk een vereiste voor flexdruk. Alleen zegt dat niet direct wat over het combineren van flexfolie. Mailt u uw bestand naar info@happycopy.nl vermeldt ook welke kleur shirt, welke kleur folie  en uw telefoonnummer. Wij beoordelen uw bestand en kijken welke mogelijkheden er zijn voor deze manier van drukken.

Ik heb een kleur in mijn logo, die niet voorkomt in jullie standaard flex kleuren. Kunt u toch mijn logo met deze kleur drukken?
Voor enkele stuks is dat is mogelijk door ons Print & Cut techniek. Dan wordt een witte flexfolie geprint en na 4 dagen drogen gesneden met een snijplotter. Voor aantallen vanaf 10 stuks is zeefdruk misschien een optie. Hier wordt een ‘natte’ inkt op kleur gemaakt. We hebben voor beide een vectorbestand nodig en voor zeefdruk ook bij voorkeur een PMS nummer van de kleur. Mailt u uw bestand naar info@happycopy.nl vermeldt ook hoeveel stuks, welke kleur shirt en uw telefoonnummer. Wij beoordelen uw bestand en kijken welke mogelijkheden er zijn voor deze manier van drukken.

Wat is een borduurkaart?
Dit is de verzamelnaam voor de handelingen die deels handmatig gedaan moeten worden om voor een borduuropdracht het logo om te kunnen zetten naar de borduurmachine. Het gaat voornamelijk om de berekening met betrekking tot het aantal te borduren steken, de dikte en de intensiteit van het borduurwerk. Tegenwoordig is de opslag in een digitaal bestand, maar in het verleden werd deze informatie op een plastic kaartje opgeslagen, vandaar dat de naam borduurkaart in onze branche is gebleven. Een borduurkaart wordt éénmalig gemaakt en is bruikbaar voor alle borduringen in dezelfde maat.

Kan ik een eigen mok aanleveren om te bedrukken?
Onze mokken hebben een speciale open glazuur, waardoor ze bedrukbaar zijn. Tijdens het drukproces wordt de mok ‘afgebakken’ en hierdoor de glazuurlaag gesloten.


Heeft u een andere vraag? Klik hier om te mailen, zet er ook altijd uw telefoonnummer bij en een bestand als u deze al heeft. Indien groter dan 10 MB dan klikt u hier voor wetransfer.

flexkleuren-textiel-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.