Multi Service Card voor studenten

Het is mogelijk voor studenten om te betalen bij Happy Copy met de Multi Service Card. Als je een geldige kaart hebt en de bijbehorende code weet, dan gaat het eigenlijk vanzelf. Natuurlijk geven we als je afrekmulti_service_kaart_grootent met de Multi Service Card een kassabon, zodat de kosten goed bijgehouden kunnen worden.

Handig om de schoolprojecten te betalen via de Multi Service Card, daarnaast krijg je als student op vertoon van je collegekaart ook nog eens 10% KORTING.  En het maakt niet uit of je op de Haagse Hogeschool, Universiteit van Leiden, TU Delft, VU Amsterdam, ROC Mondriaan, Inholland, Leuven of bij een andere onderwijsinstelling studeert, de 10% KORTING is voor alle studenten. Geef wel even aan voor het afrekenen of je een collegekaart hebt, dat is makkelijker in de kassa.

Bij het printen van je scriptie, (eind)verslag of studierapport geven we studenten standaard korting zonder dat we vragen om een collegekaart. Bij deze producten ligt het immers voor de hand dat het voor een student is en hanteren we direct de studentenprijs met gratis inbinden actie. Het makkelijkste bij alle opdrachten is om deze naar ons te mailen en direct erbij te vermelden wat er moet gebeuren. Is je bestand groter dan 10 MB, kan je het alleen aanleveren via wetransfer. Maar digitaal aanleveren scheelt tijd en dan hoef je de opdracht alleen maar op te komen halen en te betalen.

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.