We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is!
Waarom vooraf mailen?
Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.
Maken vanaf uw huis of werk is toch makkelijker dan bij ons voor de deur?
U heeft waarschijnlijk thuis een internetverbinding? Of op uw werk? Of op uw telefoon als u met openbaar vervoer reist. Daarom is het NIET NODIG nodig om naar de winkel te komen om te mailen. Veel makkelijker is het voor u en ons om het van te voren naar ons te mailen en kort te omschrijven wat er met het bestand gedaan moet worden en uw telefoonnummer.
Aanleveren?