Grafische begeleiding

Zowel startende ondernemers als bedrijven die al jaren bestaan hebben weleens vraagstukken op grafisch gebied. Zeker in de tijd dat veel ondernemers maatschappelijk verantwoord willen ondernemen zijn deze niet minder geworden. Niet alleen de vraag: Gebruik ik wel gerecycled papier? Maar het hele traject van het ontwikkelen van een (nieuw) logo tot het hebben van een partij drukwerk waar u zelf 100% achter staat.

Sinds 1996 adviseren de ontwerpers van Happy Copy ondernemers. Maar ook instellingen en scholen worden vaar grafische begeleiding gegeven. En eventueel wordt er een stappenplan gemaakt welk product of productgroep de meeste prioriteit heeft. Dit natuurlijk met een heldere begroting vooraf.

Ook als u zelf al een drukkerij heeft gevonden, maar nog niet de juiste bestanden. Dan is grafische begeleiding waarschijnlijk voor u de oplossing

Hoe werkt het?

  • Maak een afspraak met onze grafisch ontwerper.
  • Stuur alvast alle foto’s, logo’s en teksten in een wetransfer.
  • Leg hem uw ideeën uit eventueel met behulp van schetsen, foto’s, moodbord.
  • De ontwerper maakt een prijsopgave en na uw goedkeuring ook voorbeeldontwerp.
grafische-begeleiding-ontwerpen-drukwerk-advies
grafische-begeleiding-graphic-traffic-design-ontwerpservice-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.