Paypal

UK-flag_smal

Om wereldwijd bestellen en betalen makkelijker te maken, heeft Happycopy.nl een PayPal account. Het maakt dus niet uit waar u ter wereld de bestelling plaatst en waar de opdracht door Happycopy.nl geleverd moet worden.

Hoe werkt PayPal bij Happy Copy?

Plaats een bestelling via e-mail. Dit is mogelijk door het sturen van een PDF bestand en een korte omschrijving van de opdracht en het factuuradres en afleveradres.
Vermeld ook uw telefoonnummer, dan kunnen we bij eventuele vragen over uw opdracht telefonisch contact opnemen. Geef aan dat u wil betalen via PayPal, wij geven eerst een prijsopgave. Na uw akkoord op deze prijsopgave, sturen we een PayPal betaalverzoek.

Als deze voldaan is dan maken we direct de opdracht gereed en wordt hij verzonden via onze bezorgservice of via de post. Indien u de bestelling zelf komt afhalen in de winkel van Happy Copy, Rijswijkseweg 308 – 310, 2516 ER Den Haag gelieve met PIN of contant geld betalen.

Wat is PayPal?

Dit is wereldwijd één van de meest gebruikte online betaalsystemen. Het systeem fungeert als intermediair voor online en mobiele betalingen tussen personen onderling, online verkopers en webwinkels. Om te betalen is alleen een e-mailadres nodig. Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.

Meer informatie: https://nl.wikipedia.org/wiki/PayPal

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.