Haal- en brengservice

Met onze eigen haal- en brengservice gaat Happy Copy nog een stapje verder voor bedrijven, instellingen en scholen als het gaat om service. De bestelde producten, drukwerk, kopieerwerk, printwerk, posters, bedrijfskleding kunnen we bezorgen bij uw bedrijf/instelling.

De makkelijkste manier van aanleveren is per e-mail (tot 10 MB) of wetransfer (vanaf 10 mb).  Indien het niet mogelijk is te mailen omdat het papieren originelen zijn of ze op een externe datadrager staan, kunnen de originelen opgehaald door onze eigen ophaalservice.

Regio DEN HAAG
Voor bedrijven, ministeries, scholen & instellingen binnen en vlak om het netnummergebied 070 heeft Happy Copy een eigen haal- en brengservice. De haalservice is bedoeld voor het ophalen van originelen, waarvan wij kopieën maken of textiel bedrukken. De brengservice is bedoeld voor de grotere opdrachten, die worden geleverd in meerdere verpakkingen.

In Nederland tot 10 kilo
Maar ook versturen we door heel Nederland tot 10 KG onder rembours via postnl, behalve portokosten moet er wel het remboursbedrag bij opgeteld worden.  Dit kunt u voorkomen worden door vooraf het bedrag over te maken op onze bankrekening: 1799.74.467 o.v.v. een factuurnummer, deze kunt u aanvragen bij ons, klik hier

In Nederland boven 10 kilo
Dit kan ook, maar dan wordt het verzonden per koerier, indien u zelf afspraken heeft met een koerier kan u uw opdracht het beste bij ons laten ophalen. Bij betaling per koerier, vragen wij om vooraf het bedrag over te maken op onze bankrekening: 1799.74.467 o.v.v. een factuurnummer, deze kunt u aanvragen bij ons, klik hier

Wereldwijd
Bespreek met ons de mogelijkheden voor verzending en betaling, in principe is (bijna) alles mogelijk, waar u zich ook bevind op onze planeet, mits er een koeriersdienst komen kan.

Toepassing:

  • Voor bedrijven, scholen, instellingen, ministeries, hotels, ambassades, etc.
  • Voor grote opdrachten van particulieren.
  • Voor alle klanten binnen en buiten de grenzen.

 

haalservice-bezorgservice-delivery-pickup-business-zakelijk-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Dinsdag 24 december
van 9.00 – 13.00 uur
Woensdag 25 en Donderdag 26 december 1e & 2e Kerstdag gesloten.
Vrijdag 27 december
van 9.00 – 13.00 uur
Zaterdag 28 en Zondag 29 december gesloten.
Maandag 30 december
van 9.00 – 13.00 uur
Dinsdag 31 december
van 9.00 – 13.00 uur
Woensdag 1 januari 2025 gesloten.

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.