Prisma driehoek kalender

Constant uw bedrijfsnaam zichtbaar op het bureau van uw klanten. Leuk om weg te geven en makkelijk te versturen in een mailing of met een factuur, handig in gebruik. Van plat vel makkelijk te vouwen naar 3-hoek kalender. Mede door de weeknummers, hebben wij er al jaren succes mee! Onze klanten beginnen meestal in september te vragen naar de nieuwe versie.

Naast de vaste maandgebieden is het toevoegen van uw huisstijlkleuren, uw logo of foto’s mogelijk. Het aanpassen naar uw huisstijl of eigen wensen is mogelijk vanaf € 12,50 per 10 minuten afhankelijk van de aanpassingen en aangeleverde bestanden.

Voor de afwerking van de kalender is er keuze uit een glanslak of een fluweelzacht laminaat.

Driehoekige prismakalender papier 250 gram (Exclusief BTW)•

Aantaltotaalprijs
50 stuks€ 249,00
100 stuks€ 259,00
250 stuks€ 299,00
500 stuks€ 379,00
1000 stuks€ 529,00
Groter aantal?mail
Levertijd: ± 10 werkdagen

Toepassing:

  • Kalender, menukaart, handleiding, snelkeuzelijst

Wij leveren ook:

kalender-prisma-drukwerk-happycopy-denhaag

Waar vindt u ons?

Rijswijkseweg 308-310
2516 ER Den Haag
Tel. 070 445 00 37
info@happycopy.nl

Openingtijden

Maandag t/m vrijdag
9.00 – 17.00 uur
Zaterdag & zondag gesloten

Aanleveren & bestellen >> 24/7 via info@happycopy.nl
Ophalen is mogelijk NA de mailbevestiging dat de opdracht gereed is!

Onze service

✔ Afspraak = afspraak
✔ Geen verborgen kosten
✔ Zeer snelle levering
✔ Breed aanbod
✔ Vakkundig advies
✔ Snelle offerte
✔ Gratis bestandscontrole
✔ Persoonlijke aanpak
✔ Van 1 tot 1.000.000 stuks
✔ Kwaliteit gegarandeerd

Instagram
Betalen met paypal is mogelijk

Lees dit eerst: Altijd vooraf mailen!

Always send your file by e-mail in advance!

We kindly ask you to send your (pdf) file by email to info@happycopy.nl. Do not come to the store until you have received a confirmation e-mail that your order is ready!

Why email in advance?

First of all, we always need your file in our computer to be able to print it. So you send an email to info@happycopy.nl and we will always immediately start working with your file and email you back immediately when it is ready. Only then do you come to the store to pick it up. If anything is unclear, we will call or email you back immediately. If it is a lot of files or if it is larger than 10 Mb, use the easy Wetransfer.

Isn’t it easier to make from your home or work than at our doorstep?

You probably have an internet connection at home? Or at work? Or on your phone if you travel by public transport. Therefore, there is NO NEED to come to the store to mail. It is much easier for you and us to email it to us in advance and briefly describe what should be done with the file and your telephone number.

Safety

As a result, there are shorter and fewer people in the store. And because of this we don’t have to touch your phone or USB stick. In these uncertain times we try to avoid all unnecessary risks.

We vragen altijd meteen uw (pdf) bestand per mail te sturen naar info@happycopy.nl. Kom pas naar de winkel indien u een bevestiging heeft gekregen dat het klaar is! Op de eerste plaats hebben we altijd uw bestand nodig in onze computer om deze te kunnen printen. U mailt dus naar info@happycopy.nl en wij gaan altijd meteen met uw bestand aan de slag en mailen direct terug als het klaar is. Pas daarna komt u naar de winkel om het op te halen. Mocht er iets onduidelijk zijn dan bellen of mailen we meteen terug. Zijn het veel bestanden of is het groter dan 10 Mb, gebruik dan het makkelijke Wetransfer.